
အခု က်မသင္ၾကားေပးေနတဲ့ေက်ာင္းမွာ ေက်ာင္းသားေက်ာင္းသူ အားလံုး ၃၃ ေယာက္ရွိပါတယ္။
ေမး။ ဘာေၾကာင့္ ရခိုင္သင္ပုန္းၾကီးဖတ္စာကို တြဲျပီးသင္ေပးေနတာပါလည္း။
ရခိုင္သင္ပုန္ၾကီးဖတ္စာကို တြဲျပီသင္ရတဲ့ ရည္ရြယ္ခ်က္က က်မတို႕ မိခင္ဘာသာစကားနဲ႕သင္မွ က ေလးေတြ တတ္ေျမာက္ဖို႕ လြယ္တယ္လို႕ ယူဆတယ္။ က်မတို႕က ကေလးေတြ ဘာေၾကာင့္ သင္ယူတတ္ေျမာက္မႈ ေႏွးေကြး ရသလဲလို႕ ေလ့လာၾကည့္တဲ့အခါ မိခင္ဘာသာစကား မဟုတ္လို႕ ဆိုတဲ့ အခ်က္ကိုေတြ႕ရပါတယ္။ ကေလးေတြကို ငယ္ငယ္ေလးကတည္းက မိခင္ ဘာသာစကားနဲ႕ သင္ရင္ စာတတ္ေျမာက္လြယ္တယ္လို႕ က်မတို႕ သိထားတဲ့ အတြက္ တြဲျပီးသင္တာပါ။
ေမး။ အခုလက္ရွိ “အမင့္ပ်ိဳးခင္းေက်ာင္း” တေက်ာင္းတည္းမွာ ဒီ ရခိုင္သင္ပုန္းၾကီးဖတ္စာကို သင္ေန တယ္လို႕သိရပါတယ္။ တျခား ေက်ာင္းေတြမွာေကာ သင္ၾကားဖို႕အတြက္ ဆရာမတို႕ အစီစဥ္ရွိပါလား။
အဲဒီလို အစီအစဥ္ေတြေတာ့ ဆြဲထားတာရွိပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ က်မတို႕က ဒီဇင္ဘာလကမွ စျပီးလုပ္ တာျဖစ္တဲ့အတြက္ အဲဒါကို အေကာင္အထည္ေဖာ္ဖို႕ နည္းနည္းအခက္အခဲရွိေနပါတယ္။ သင္ခ်င္တဲ့ ေနရာေတြက အမ်ားၾကီးပါ။ ဒါေပမဲ့ က်မတို႕မွာ အေကာင္အထည္ေဖာ္ဖို႕ လူအင္အားကနည္းတယ္။ လူအင္အား ေငြအင္အားလိုက္ႏိုင္ရင္ ဒီရခိုင္သင္ပုန္းၾကီး ဖတ္စာကို ဆရာ သင္တန္းေပးျပီး အားလံုး တညီတည္ျဖစ္ေအာင္လုပ္ျပီး တျခားေနရာေတြမွာလည္း သင္ေပးဖို႕ အစီအစဥ္ရွိပါတယ္။
ေမး။ ကေလးေတြကို ဒီရခိုင္သင္ပုန္ၾကီးဖတ္စာ သင္ေပးတဲ့အတြက္ ကေလးမိဘေတြရဲ႕ ဆႏၵေတြကို ဆရာမတို႕ ဘယ္လို ၾကားရပါလည္း။
မိဘေတြရဲ႕ဆႏၵဆိုရင္ လက္ရွိအေျခအေနမွာ က်မတို႕က ေနရာအခက္အခဲ ကုန္က်စရိတ္အခက္အခဲ ေတြေၾကာင့္ ကေလး ေတြကိုအကန္႕အသတ္နဲ႕လက္ခံထားပါ
ေမး။ ကေလးေတြကို ရခိုင္သင္ပုန္ၾကီးဖတ္စာကို အရင္ကလည္း ထိေတြ႕မႈမရွိေသးဆိုေတာ့ အခု ဆရာမတို႕ ပထမဆံုးအေနနဲ႕ ကေလးေတြကို စျပီးသင္ေပးတဲ့အခါ အခက္အခဲရွိပါလား။

အခက္အခဲေတာ့မရွိပါ။ ဘာေၾကာင့္လည္းဆိုရင္ အခုသင္ေနတဲ့ကေလးေတြက ငယ္ငယ္ေလးေတြပါ။ သူတို႕က စာကို စျပီးသင္ရတဲ့ အရြယ္ျဖစ္တဲ့ အတြက္ က်မတို႕က ကဗ်ာရြတ္ဆိုတဲ့ ပံုစံမ်ိဳးနဲ႕ သင္ေပးတဲ့ အတြက္ ကေလးေတြအတြက္ အခက္အခဲမရွိပါ။ တိုးတက္မႈရွိပါတယ္။
ေမး။ အခုလို ရခုိင္သင္ပုန္ၾကီး ဖတ္စာကို ဆရာမတို႕ အျပင္မွာ သင္ေပးေနတဲ့ အေပၚမွာ ပညာေရး ၀န္ၾကီး ဌာန အပါအ၀င္ အစိုးရအာဏာပိုင္ေတြဘက္္က တစ္စံုတရာ လာေရာက္ ဟန္႕တား စစ္ေဆးတာေတြရွိပါလား။
မရွိပါ။ အခုလက္ရွိမွာ က်မတို႕က စေန၊ တနဂၤေႏြ ႏွစ္ရက္သာ သင္ပါတယ္။ အမင့္ပ်ိဳးခင္းေက်ာင္းမွာ က်မတို႕ ရခိုင္သင္ပုန္ၾကီးဖတ္စာကို အစပ်ိဳးျပီးသင္ေနပါတယ္။ ဒါနဲ႕ပတ္သတ္လို႕ ဌာနဆုိင္ရာ တစ္ခုကလည္း ဟန္႕တားစစ္ေဆးတာမရွိပါ။ ျပီးေတာ့ က်မတို႕ေက်ာင္း ဖြဲ႕စည္းရာမွာလည္း ပညာေရးဌာနက အရာ ရွိေတြ၊ ျမိဳ႕နယ္ပညာေရးမႈ၊ ျပည္နယ္ပညာေရးမွဴး အျငိမ္းစားေတြပါ၀င္ျပီး စနစ္တက် ဖြဲ႕စည္းထားတဲ့ အတြက္ ကေလးပညာေရးနဲ႕ပတ္သတ္လို႕လည္း အၾကံေကာင္းေတြ ရပါတယ္။ လမ္း ညြန္ခ်က္ေတြ အမ်ားၾကီးရပါတယ္။ အားလံုးက ၀ိုင္း၀န္းျပီး အားေပးတဲ့ အေနအထားရွိပါတယ္။
ေမး။ ရခိုင္သင္ပုန္းၾကီး ဖတ္စာကို ရခိုင္ျပည္နယ္တခုလံုး အတိုင္းအတာနဲ႕ က်ယ္က်ယ္ျပန္႕ျပန္႕ သင္ႏိုင္ဖို႕ ဘာေတြလိုအပ္ေန တယ္လို႕ ဆရာမ ထင္ပါလည္း။

ရခိုင္သင္ပုန္ၾကီးဖတ္စာကို ရခိုင္တျပည္လံုး အတုိင္းအတာနဲ႕ သင္ႏိုင္ဖို႕အတြက္ဘာလိုလည္းဆို
ေမး။ ရခိုင္သင္ပုန္းၾကီးဖတ္စာကို ရခိုင္ျပည္နယ္တစ္ခုလံုးမွာ ကေလးေတြကို သင္ေပးႏိုင္ရင္ ဘယ္လို အက်ိဳးရွိမယ္လို႕ ထင္ပါလည္း။
ဒါက က်မတို႕မွာ ရခိုင္ဆိုျပီး အမ်ိဳးသားေရး လကၡဏာတရပ္အေနနဲ႕ ရပ္တည္မယ္ဆိုလို႕ရွိရင္ က်မတို႕မွာ ကိုယ္ပိုင္စကား၊ စကားကေတာ့ က်မတို႕မွာရွိေနေသးတယ္။ စာေပလည္း ခိုင္ခိုင္မာမာရွိခဲ့ပါတယ္ဆိုတာ
(အမင့္ပ်ိဳးခင္းကို ျမန္မာလို ျပန္ရင္ အေမ့ပ်ိဳးခင္းလို႕ အဓိပၸါယ္ရပါတယ္။)
http://www.narinjara.com/burmese/?p=4243 မွ ကူးလာပါသည္
No comments:
Post a Comment